lørdag den 23. maj 2009

Dør til dør kampagne





Denne kampagne metode kan varmt anbefales. Det er en alle tiders måde at møde sine vælger på.
Det er meget vigtigt for mig, at få et indblik i, hvilken behov og forventninger vælgerne har til os politikere. Det er jo før set, at politikker og vælgerne er gået helt skævt af hinanden!
Nu er det altså engang sådan, at det er min opgave at repræsentere vælgerne. Derfor er det også min pligt og mit ansvar, at få opsøgt den viden vælgerne har. Derfor mener jeg, at denne form for oplysning/kampagne bør være et løbende must når man er i front politisk. Hermed en opfordring til alle kandidater det være sig byråd, region, EP og folketing.

God fornøjelse - og til jer ude bag ved dørene på gensyn....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Bemærk! Kun medlemmer af denne blog kan sende kommentarer.